منو دسترسی
VOZOL | وزول

وزول

وزول

وزول | Vozol

فیلتر کنید:

محدوده قیمت

0
10000000000
از 0تا 10,000,000,000 تومان
برو
لیست محصولات :

وزول

پاد یکبار مصرف وزول با کیفیت و پرطرفدار

vozol
وزول یک برند خوشنام پاد یکبار مصرف است که پاد های ۱۰۰۰۰ پاف ، 7000 کام ، 6000 پوک ۱۲۰۰۰ پاف ، ۱۶۰۰۰ پاف و اخیرا ۲۰۰۰۰ پاف در طعمهای متنوع تولید می کند.

vozol یکبار مصرف با بدنه ای از پلاستیک فشرده اما نرم در مقابل زمین افتادن مقاوم است. 

vozol 10000 قیمت

vozol 10000 قیمت مناسبی دارد؟
قیمت vozol 10000 پاف بستگی به فروشگاهی دارد که از آن خرید می کنید. اما می توانید مطمئن باشید که خریدن پاد vozol 10000 قیمت خوبی در فروشگاه ویپاف گالری دارد.

پاد وزول ۱۰۰۰۰ / پاد vozol 10000 :

پاد وزول 10000 چند طعم دارد؟

پاد وزول 10000 پاف برند vozol یکی از پادهای یکبار مصرف محبوب در ایران است. پاد vozol 10000 یکبار مصرف در 20 طعم مختلف ارایه می شود. ویپ vozol 10000 یکی از ویپ های 5 درصد نیکوتین است.

ویپ vozol 10000 پاف یکبار مصرف را در ویپ گالری جستجو کنید. پاد vozol 10000 یک پاد یکبار مصرف مالزیایی است که خیلی سریع توانسته بازارهای جهانی را فتح کند.

مشخصات پاد سیستم یک بار مصرف وزول بار 10000 VOZOL BAR 10000 DISPOSABLE POD:

پاد Vozol با ظرفیت حدودی 10000 پاف است که ، با سالت نیکوتین اصلی و مرغوب پر شده.

بر عکس خیلی از پاد های بی کیفیتی که در ایران بفروش می رسند ، می شود از پاد وزول طعم و کامدهی خوبی انتظار داشت.

پاد وزول ۱۰۰۰۰ شامل یک باطری 500 میلی آمپر ساعتی است.  
Vozol 10000 پاف به این معنی است که این مدل پاد وزول 20 سی سی سالت نیکوتین درونش وجود دارد. 

پاد یکبار مصرف 10000 پاف وزول را نمی توان مجدد از سالت پر کرد ولی باتری داخلی Vozol از طریق کابل شارژ تایپ سی قابل فست شارژ است.

ویپ Vozol،  یک LED ریز در زیر بدنه اش دارد که با تمام شدن باتری پاد و یا خالی شدن مخزن وزول از سالت ،شروع ب چشمک زدن می کند. 


 Vozol 10000 در تنوع وسیع از طعم های خنک و شیرین و تنباکو عرضه شده است. درصد نیکوتین پاد وزول 50 میلی گرم یعنی (5%) است.

شما این امکان را دارید که پاد سیستم Vozol ۱۰۰۰۰ پاف را در رایحه مورد علاقه تان سفارش دهید.

Vozol 10000 قیمت
قیمت ویپ vozol g-roar
پاد یکبار مصرف ۱۰۰۰ پاف قیمت
قیمت پاد vozol
پاد یکبار مصرف ۱۰۰۰۰ پاف قیمت

پاد جدید وزول کدام است؟

۱۲۰۰۰ پاف وزول که اخیرا در ابتدای سال 2024 به بازار آمده از سری وزول استار می باشد اما با ظرفیت بیشتر و تکنولوژی جدیدتر.
پاد 12000 پاف یکبار مصرف وزول استار VOZOL STAR 12000 جهت سادگی در کاربرد و مانیتورینگ اطلاعات ویپینگ طراحی شده است. STAR  پاف 12000 با خصوصیات جدید نمایشگر تکانشی Shake for displays از بعد نوظهوری در ویپینگ رو نمایی کرده است. به اینصورت که با یک تکان سریع پاد اطلاعاتی مثل مقدار شارژ باتری و سالت نیکوتین باقیمانده را نمایش می دهد.

مخزن این پاد یکبار مصرف جدید با 14 سی سی سالت نیکوتین 5% پر شده . وزول استار 12000 پافی از تکنولوژی S.i.L.C TECH بهره می برد که سبب شده طعم‌های منحصر بفرد، طبیعی و ماندگار را با کیفیت بسیار بالا تجربه کنید.

پاد یکبار مصرف 12000 پاف وزول استار یک باتری 650 میلی‌آمپری با پورت تایپ Type-C برای شارژ مجدد دارد و سرعت فول شارژ شدن این پاد یکبار مصرف جدید 30 درصد سریع‌تر از مدلهای قبلی می باشد.

این پاد جدید وزول از پلاستیک قابل بازیافت تولید شده که نشان از بینش محیط زیستی برند VOZOL دارد.

vozol 10000 قیمت /

انواع ویپ و پاد وزول کدامند؟
پاد یکبار مصرف وزول استار 6000 پاف Vozol Star 6000
ویپ یکبار مصرف وزول 6000 پاف با 14 سی سی ایجویس، تا حدود 6000 پاف کامدهی ، تولی شده و یک باطری 500 میلی آمپری از آن پشتیبانی می کند. وزول یکبار مصرف شارژی از سالت نیکوتین با کیفیت پر شده و دارای کوئل مش میباشد.

پاد یکبار مصرف وزول استار 6 هزار پاف

یک پاد سیستم بسته ی یکبار مصرف با خروجی تقریبی 6۰۰۰ پاف ( کام ) است و در طعم ها و مقدار نیکوتین های گوناگون تولید می گردد. این پاد سیستم ها ، از پیش پر شده اند و باتری آن ها شارژ شده است. در این پاد سیستم ، یک پورت شارژ USB Type-C نیز به منظور شارژ مجدد باتری قرار دارد تا بتوانید تا آخرین قطره ی باقی مانده را نیز مصرف کنید. استایل مربعی شکل این پاد ، به راحت بودن ویپینگ روزمره کمک می کند. این پاد یکبار مصرف را می توانید در طعم و نیکوتین مورد نظرتان خریداری کنید.

پاد یکبار مصرف برای چه کسانی مناسب است ؟
پاد سیستم های یکبار مصرف و Disposable امروزه یکی از محبوب ترین محصولات ویپینگ در سر تا سر جهان هستند. این دستگاه ها ، برای یک استفاده ی سریع ، راحت و بی درد سر ساخته شده اند و کاربرد های فراوانی دارند. کارکرد آن ها ، دقیقا مثل پاد سیستم هاست و معمولا با سالت نیکوتین های اورجینال و با کیفیت پر شده اند. از یکبار مصرف ها می توانید در هنگام سفر ، در کنار دستگاه های پاد به عنوان تنوع در طعم های مختلف ، در زمانی که دستگاهتان شارژ ندارد و یا در صد ها مورد دیگر استفاده کنید.

 پادهای یکبار مصرف همچنین ، یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به تازگی قصد خرید ویپ دارند و می خواهند با هزینه ی اندکی ، تجربه ای از یک استفاده کوتاه مدت داشته باشند.

خرید عمده پاد یکبار مصرف وزول

 ظرفیت : 6000 پاف

مخزن : 14 میلی لیتر
نیکوتین: 50 

نوع باتری: 500 میلی آمپر /قابل شارژ
تنوع طعم : 13 طعم

طعم های وزول 6000 پاف کدامند؟ وزول 6000 چه طعم هایی دارد؟
 

1، پاد وزول لیمو بلورز

2، پاد وزول انگور آلوئه ورا

3، پاد وزول تمشک

4، پاد وزول توت جنگلی

5، پاد وزول بستنی توت فرنگی

6، پاد وزول تنباکویی

7، پاد وزول کیوی گواوا پشن فروت

8،پاد وزول آدامس بادکنکی هندوانه

9،پاد وزول آدامس نعنا

10،پاد وزول آناناس هلو انبه

11،پاد وزول آب نبات رنگین کمانی

12، پاد وزول نعناع یخ

13، وزول سیب ترش یخ

14، وزول عسل

فروشگاه اینترنتی ویپ گالری پاد یکبار مصرف 12000 پاف vozol وزول را با منصفانه ترین قیمت و ضمانت اصالت پاد عرضه نموده و با حداقل هزینه پستی به سراسر کشور ارسال می کند.

پاد وزول ۶۰۰۰ پاف VOZOL  لیمو بلورز

 پاد وزول ۶۰۰۰ زیبایی‌ و راحتی را به‌طور همزمان ترکیب کرده است. رنگ‌های جذاب این پاد ارزان باعث می‌شود از نگاه کردن و کام گرفتن از وزول STAR 6000 لذت ببرید.

گوشه‌های وزول ۶۰۰۰ کاملاً گرد و بخش لبی آن از مواد نرم و سازگار با پوست برای راحتی شما ساخته شده است. این دستگاه جمع و جور با ظرفیت باورنکردنی تقریباً 6000 پاف، با 14 میلی‌لیتر لیکوئید ممتاز بسته‌بندی شده است که دارای قدرت نیکوتین خیره کننده 50 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر برای تجربه‌ای رضایت بخش است.

پاد میوه ای وزول یکی از صدها مدل پاد یکبار مصرف میوه ای در بازار است. پادهای میوه ای وزول در طعم های متنوعی مثل هلو، رزبری،هندوانه، بلوبری و… تولید شده اند. پاد میوه ای وزول طعمدهی بسیار با کیفیتی دارد.

پاد میوه ای وزول یک انتخاب درست در انتخاب پاد می باشد. همچنین باید گفت که پاد میوه ای وزول مناسب ترین جایگزینی برای افراد سیگاری ای می باشد که سعی در ترک سیگار دارند.

پاد میوه ای

از آنجایی که پاد وزول یکبار مصرف حاوی مقدار قابل توجهی نیکوتین است، آنها می توانند بهترین راه برای ارضای فوری هوس شما باشند. البته، سطوح نیکوتین بین دستگاه‌های پاد یکبارمصرف در برندهای دیگر متفاوت است.

فروشگاه اینترنتی Vape In Home تلاش می کند تا شما بدون نیاز به وقت گذاشتن و بیرون اومدن درترافیک شهری  بتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و در محل سکونت خود تحویل بگیرید.

پاد وزول ۶۰۰۰ چطور پادی است؟

پاد وزول ۶۰۰۰ از میان طیف گسترده‌ای از ترکیب‌های میوه‌ای وسوسه‌انگیز متناسب با هر سلیقه‌ای طراحی شده‌اند، انتخاب کنید. VOZOL STAR 6000 بدون نیاز به پر کردن مجدد یا تعمیر و نگهداری پیچیده، تجربه‌ای بی‌نظیر را ارائه می‌دهد.

پاد 6000 پاف وزول دارای غلاف سیلیکونی با تعداد پاف زیاد، جویس و سالت با کیفیت رو وزول در پاد یکبار مصرف وزول استار جمع کرده و این ورژن از پاد یکبار مصرف 6 هزار پاف رو تولید کرده که پیشنهاد ما در ویپ گالری اینه که از دستش ندید.
قیمت Vozol / پاد 6000 پاف / پاد وزول ۶۰۰۰ / Vozol قیمت

بهترین طعم پاد یکبار مصرف vozol چیست؟

بهترین ویپ های یکبار مصرف با طعم انبه

  • ویپ یکبار مصرف انبه هلو آناناس وزول
  • ویپ یکبار مصرف انبه هلو گواوا وزول
  • انبه یخ وزول
    پاد یکبار مصرف وزول استار ۶۰۰۰ ، یک پاد سیستم یکبار مصرف با ظرفیت خروجی تقریبی 6۰۰۰ پاف( کام ) است.

vozol چیست؟

وزول چیست؟

Vozol ،یک پاد یکبار مصرف با خروجی های تقریبی 6۰۰۰ پاف ، ۷۰۰۰ پاف ، ۱۰۰۰۰ پاف و ۱۲۰۰۰ پاف ( کام ) است و در طعم ها و مقدار نیکوتین های گوناگون تولید می گردد.


طعم های پاد یکبارمصرف وزول خوشبختانه تنوع بالایی دارد.

پاد یکبارمصرف برند وزول با نیکوتین رسانی بالا و طعم دهی طبیعی که دارد طعم های ترکیبی خاصی را تولید و عرضه نموده است.

انواع طعم های میوه ای ، خنک و ترکیبی پاد وزول آنقدر تنوع و گستردگی دارد که افراد با سلایق مختلف را جذب خود می کند.

پاد یکبار مصرف برای چه کسانی مناسب است ؟
پاد سیستم های یکبار مصرف و Disposable امروزه یکی از محبوب ترین محصولات ویپینگ در سر تا سر جهان هستند. این دستگاه ها ، برای یک استفاده ی سریع ، راحت و بی درد سر ساخته شده اند و کاربرد های فراوانی دارند. کارکرد آن ها ، دقیقا مثل پاد سیستم هاست و معمولا با سالت نیکوتین های اورجینال و با کیفیت پر شده اند.

از ویپ یکبار مصرف می توانید در هنگام سفر ، در کنار دستگاه های پاد به عنوان تنوع در طعم های مختلف ، در زمانی که دستگاهتان شارژ ندارد و یا در صد ها مورد دیگر استفاده کنید.

 پادهای یکبار مصرف همچنین ، یک انتخاب ایده آل برای کسانی است که به تازگی قصد خرید ویپ دارند و می خواهند با هزینه ی اندکی ، تجربه ای از یک استفاده کوتاه مدت داشته باشند.

بهترین طعم پاد یکبار مصرف کاملا سلیقه ای است.

Vozol 6000 قیمت ، پاد ۶۰۰۰ پاف وزول 

پاد یکبار مصرف ۶۰۰۰ پاف VOZOL زیبایی‌شناسی و راحتی را به‌طور یکپارچه ترکیب کرده است. رنگ‌های جذاب آن، باعث می‌شود از نگاه کردن به STAR 6000 لذت ببرید. گوشه‌های آن کاملاً گرد و بخش لبی آن از مواد نرم و سازگار با پوست برای راحتی شما ساخته شده است. این دستگاه جمع و جور با ظرفیت باورنکردنی تقریباً 6000 پاف، با 14 میلی‌لیتر لیکوئید ممتاز بسته‌بندی شده است که دارای قدرت نیکوتین خیره کننده 50 میلی‌گرم بر میلی‌لیتر برای تجربه‌ای رضایت بخش است.


پاد یکبارمصرف وزول vozol یه پاد یکبار مصرف جدید در ایران می باشد. خرید پاد یکبار مصرف وزول بسیار ساده و در دسترس است. با این وجود بهتر است خرید اینترنتی پاد یکبار مصرف وزول را از فروشگاه اینترنتی ویپ گالری تجربه کنید. ویپ گالری بعنوان فروشنده ی عمده ی وزول به بسیاری از غرفه ها و فروشندگان پاد و ویپ در ایران پاد یکبارمصرف vozol را عرضه می کند. وزول تنوع طعمی بسیار بالایی دارد که در ظرفیت ها و مدل های مختلفی تولید می شوند.

پاد یکبارمصرف

از آنجایی که پاد وزول یکبار مصرف حاوی مقدار قابل توجهی نیکوتین است، آنها می توانند بهترین راه برای ارضای فوری هوس شما باشند. البته، سطوح نیکوتین بین دستگاه‌های پاد یکبارمصرف در برندهای دیگر متفاوت است.

فروشگاه اینترنتی Vape In Home تلاش می کند تا شما بدون نیاز به وقت گذاشتن و بیرون اومدن درترافیک شهری  بتوانید به صورت آنلاین سفارش خود را ثبت و در محل سکونت خود تحویل بگیرید.

VOZOL 7000 | لیمو بلورَز 7000 پاف/ لیمو تمشک آبی وزول

قیمت و مشخصات پاد یکبارمصرف وزول ۷۰۰۰ پاف: پاد یکبار مصرف vozol:

طعم تمشک آبی (رزبری) را به اندازه لیمو ترش دوست دارید؟ پس حتما باید Vozol Gear 7000 Blue Razz Lemon را امتحان کنید .

از این پادسیستم وزول می توانید انتظار عطر و طعم شدید تمشک های خوشمزه را داشته باشید ، همراه با یک شات از لیمو ترش تازه. 

ویپ یکبار مصرف 7000 پاف لاش آیس LUSH ICE VOZOL چه طعمی دارد؟

طعم هندوانه یخی . یا شاید بشود گفت بستنی یخی هندونه ای.

طعم بستنی یخی هندوانه ای ، ۷۰۰۰ پاف | وزول گیر، یکبار مصرفVOZOL GEAR 7000 | Lush ICE / Watermelon Ice Cream

مشخصات و قیمت ویپ پاد یکبارمصرف وزول ۷۰۰۰ پاف :

  • تعداد پاف: تا 7000 پاف

Lush Ice Eliquid یک جویس با طراوت است که طعم هندوانه یخی را به تصویر می کشد . 
مثل خوردن یک نوشیدنی تازه و خنک در یک روز گرم تابستان است.

vozol 10000 قیمت پاد یکبار مصرف آدامس بادکنکی هندوانه وزول 

این ویپ پاد ۱۰ هزار پافی vozol 10000 محصول ویپ الکترونیکی است که در سراسر جهان نامی برای خود دست و پا کرده است. این قلیان الکترونیکی یکبار مصرف، تجربه ویپینک با طعم آدامس بادکنکی هندوانه را به کاربر ارائه می دهد.

پاد اورجینال یکبارمصرف وزول جزو با کیفیت ترین یکبارمصرف های مارکت کشور است که هم طعم دهی با کیفیتی دارد و هم میزان نیکوتین های مختلف را ارایه کرده است. سیگاری ها بسادگی می توانند با جایگزین کردن پاد های یکبار مصرف نیکوتین دار وزول بسمت رهایی از سیگار گام بردارند.

آدامس بادکنکی هندوانه 10000 پوک وزول Vozol دستگاهی با مواد اولیه مرغوب و ظرفیت ارائه طعمی فوق العاده است. این محصول توسط ویپ گالری در ایران عرضه شده است.  وزول به دلیل ارائه بهترین تجربه کاربری در صنعت ویپینک شناخته شده است و مشتریان راضی زیادی دارد.

طعم آدامس بادکنکی هندوانه ده هزار پاف وزول پاد چیست؟

Vozol 10000 Puff یکی از پرطرفدارترین اعضای خانواده قلیان های الکترونیکی با طعم آدامس حباب دار هندوانه تجربه ویپینک را به کاربر خود هدیه می دهد. این ویپ ارزون قیمت اغلب برای لذت، آرامش و تعامل اجتماعی استفاده می شود. افراد 18 ساله و بالاتر بسیار مشتاق هستند که این طعم شیرین و طراوت بی نظیر را امتحان کنند. محبوبیت این محصول هم از طعم شدید آن و هم از سهولت استفاده از این ویپ ناشی می شود.

ویپ vozol 10000 / Vozol قیمت /  Vozol 6000 قیمت / 
Vozol 10000 قیمت ویپ vozol g-roar / خرید ویپ vozol / Vozol چیست / پاد 10000 .
vozol 10000 قیمت و مشخصات: پاد با طعم هندوانه آدامس وزول


Vozol 10000 ساختاری کاربرپسند دارد و با تعدادی ویژگی منحصر به فرد از بقیه پاد های یکبار مصرف متمایز است.

برخی از این ویژگی ها: vozol 10000 قیمت

نیکوتین: ۵۰ میلی گرم در میلی لیتر.

پاد یکبار مصرف وزول ویستا 16000 پاف VOZOL VISTA 16000

پاد وزول ۲۰۰۰۰ پاف ، پاد وزول ۱۹۰۰۰ پاف، پاد ۱۸۰۰۰ پاف وزول ، پاد یکبارمصرف وزول ۱۷۰۰۰ پاف، پاد ۱۵۰۰۰ پاف وزول ، پاد ۱۴ هزار پاف وزول، پاد وزول ۱۳۰۰۰ پاف ، پاد وزول ۱۱۰۰۰ پاف، پاد جدید وزول، پاد وزول جدید ترین، بهترین پاد یکبار مصرف وزول .

VOZOL وزول در دنیای پر سرعت دستگاه های پاد یکبار مصرف، با ارائه مداوم محصولات نوآورانه و با کیفیت بالا، نامی برای خود دست و پا کرده است.

جدید ترین پاد وزول ویستا VISTA 16000 پاف، گواهی بر تعهد آنها به فراتر رفتن از مرزهای چیزی است که یک پاد و ویپ یکبار مصرف می تواند ارائه دهد. VISTA 16000 پاد وزول ویستا 16000 پاف با مجموعه ای چشمگیر از ویژگی ها، از جمله کنترل وات شش سطحی، نمایشگر برای عمر باتری و سطوح e-juice، و باتری 650 میلی آمپری با شارژ سریع، خود را از رقبا متمایز می کند.



مشاهده بیشتر
افزودن ماژول جدید
0%

سبد خرید